Actualitzat 31/10/2014 18:41

Els anuncis arriben a Instagram: Així són els primers

Call of Duty Advanced Warfare DLC
Foto: PORTALTIC

MADRID, 31 Oct. (Portaltic)

Instagram començarà a incorporar anuncis en vídeo amb una duració de 15 segons per clip en el 'feed' dels usuaris a partir d'aquesta setmana, després d'algunes proves. La palataforma propietat de Facebook ha estat provant durant els últims mesos el seu nou format publicitari que ara arriba als mercats de tot el món.

   Tal com informa 'Adweek', la xarxa social ha firmat acords amb grans marques com Disney, Banana Republic, Activision i Lancome per exhibir els seus vídeos dins de l'aplicació.

   Companyies com Diseny i Banana Republic o Actvision ja han ensenyat les seves creacions adequades a l'aplicació, tot i que s'ha de dir que es tracta d'anuncis tradicionals.

   "El nostre públic se centra cada vegada més en els mòbils, i Instagram és una plataforma centrada en els mòbils. Així que és una part important de la nostra mescla de màrqueting", va dir a 'AdWeek' el director de mitjans digitals i socials d'Activision, Jonathan Anastas.

   Adweek assenyala que les marques simplement tenen en compte l'edat, el gènere i país de residència de l'usuari per llançar els seus vídeos.

   Disney fa promoció de la seva nova pel·lícula d'animació 'Big Hero 6' i l'estudi de videojocs Activision anuncia 'Call of Duty: Advanced Warfare'.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés