Actualitzat 31/03/2017 12:36

Das WeltAuto (Grup Volkswagen) supera els 100.000 vehicles venuts a Espanya

Preveu 41.700 vendes aquest 2016 (+12,7%) i una facturació dels concessionaris de 625 milions (+11,5%)

BARCELONA, 2 des. (EUROPA PRESS) -

Das WeltAuto, la marca de vehicles d'ocasió del Grup Volkswagen, ha arribat als 100.000 vehicles venuts a Espanya des de la introducció de la marca al país el 2013, ha anunciat aquest divendres coincidint amb l'obertura del Saló Ocasió de Barcelona, en què exposa més de 300 unitats en un espai de 5.300 metres quadrats.

El saló tindrà lloc fins a l'11 de desembre en els palaus 1 i 2 del recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, i Das WeltAuto és present per quart any consecutiu amb oferta de 14 dels seus concessionaris --la xarxa total a Espanya és d'uns 250, dels quals 55 són catalans-- de les marques Volkswagen, Seat, Skoda i Volkswagen Vehicles Comercials, ha explicat en roda de premsa la directora de Vendes Especials i Vehicle d'Ocasió de Seat, Arantxa Esteban.

El director d'Operacions de Volkswagen Group Espanya Distribució, Antonio García, ha anunciat que Das WeltAuto preveu tancar 2016 amb unes vendes de 41.700 unitats a Espanya, un 12,7% més que l'any anterior, i amb una facturació de la xarxa de concessionaris de 625 milions d'euros, un 11,5% més que el 2015.

Per al 2017, la marca preveu seguir creixent, amb un avanç estimat de les vendes pròxim al 8%, tot arribant a les 45.000 unitats, amb la mateixa xarxa de concessionaris, ja que la dimensió actual de 250 era l'objectiu de la companyia, que en aquests establiments també comercialitza vehicles usats de marques competidores "per oferir al client la màxima oferta".

García ha destacat que la pàgina web de la firma és "la major palanca de venda per als concessionaris" com a font d'informació per als clients que després acudeixen al punt de venda, i actualment registra tres milions de visites anuals.

Els vehicles de Das WeltAuto, de fins a set anys d'antiguitat, ofereixen una garantia de fins a 24 mesos i múltiples serveis de manteniment, així com opcions de personalització i de canvi o devolució, entre d'altres: "L'objectiu és que el client tingui una experiència de compra semblant a la d'un vehicle nou", ha assenyalat Esteban.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés