Actualitzat 22/12/2016 14:08

La CUP llançarà al febrer la campanya pel 'sí' al referèndum

La CUP lanza en febrero su campaña por el sí al referéndum
EUROPA PRESS

BARCELONA, 22 des. (EUROPA PRESS) -

La CUP llançarà en febrer la campanya del 'sí' al referèndum que el Govern preveu fer el 2017, i aquest dijous ha mostrat el seu logo: un 'sí' amb signe d'exclamació i fons de color groc, verd, vermell i lila.

Fonts de la CUP han explicat en un comunicat que la campanya busca una "imatge senzilla i transversal, que pugui arribar al màxim de població amb una sublínia de colors", que juga amb els colors de les diferents lluites socials.

La CUP defensa que la nova república ha de ser l'oportunitat per construir un país millor, més lliure, més democràtic, però social, feminista i ecologista.

"Hem començat a treballar la campanya i volem llançar-la com més aviat millor per mobilitzar a la població pel sí", ha explicat en la nota el portaveu del Secretariat Nacional dels 'cupaires', Quim Arrufat, que recorda que també cal assegurar que la celebració del referèndum sigui indiscutible, i ha opinat que només la força del carrer ho farà possible.

L'equip de campanya que la CUP ha reunit experts de la CUP en molts àmbits, entre els quals hi ha especialistes que han treballat en les recents campanyes independentistes de les últimes mobilitzacions.

En la formació de l'equip s'ha buscat "la intel·ligència col·lectiva de l'organització, recollint l'experiència i el coneixement de militants i simpatitzants i d'organitzacions pròximes" a la CUP.

Mas allà de la campanya mediàtica, la CUP preveu un treball intens al carrer conjuntament amb moviments socials, organitzacions i agents polítics.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés