Publicat 29/01/2016 18:04

Consum aconsella a afectats pel tancament sobtat de Funnydent que presentin reclamacions

BARCELONA, 29 gen. (EUROPA PRESS) -

L'Agència Catalana del Consum (ACC) s'ha dirigit als afectats pel tancament sobtat de les clíniques dentals Funnydent que van pagar la totalitat d'un servei sense haver acabat de rebre'l totalment perquè recopilin tota la documentació possible i presentin una reclamació davant d'algun dels organisme de consum.

L'ACC també fa referència als usuaris que van pagar el servei a través d'un préstec perquè es dirigeixin a l'entitat, anul·lin el crèdit per incompliment del contracte i demanin el reemborsament del pagament si havien pagat amb targeta, ha informat la Conselleria d'Empresa i Coneixement aquest divendres en un comunicat.

Ha advertit que si l'entitat no vol atendre cap sol·licitud d'anul·lació, demani un full oficial de queixa, reclamació i denúncia, i ha informat que els serveis jurídics de l'ACC estaran a disposició dels consumidors que optin per la via judicial.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés