GIRONA, 25 oct. (EUROPA PRESS) -
Coffee Center, amb seu a Aiguaviva (Girona), mantindrà un creixement a doble dígit amb la previsió de superar una facturació de 6,5 milions d'euros aquest 2016, un exercici en el qual ha entrat en les càpsules de cafè i xocolata orgànic amb Cafès d'origen Fincafe i Ciocolat Organic, la primera marca de xocolata a la tassa en pols ecològic desenvolupat per elaborar amb begudes vegetals, aigua, llet i infusions.
Així, preveu que el segment de les càpsules suposi el 2017 prop del 10% de les vendes totals de l'empresa, ha informat en un comunicat aquest dimarts la companyia, que és present amb les seves marques a més de 25 països d'Amèrica, Àsia i Europa.
En aquest sentit, la firma treballa per superar els 30 mercats a través d'acords amb distribuïdors, i els països més consolidats són Itàlia, Suïssa, Rússia, Polònia i Perú.
Pel que fa al mercat espanyol, la companyia té més de 50 distribuïdors i 5.000 punts de venda repartits arreu del país, amb el focus al nord i el centre d'Espanya, i els seus plans són arribar als 5.500 punts de venda i els 60 distribuïdors nacionals.
Coffee Center, que opera amb marques com Fincafé, Ital Caffè i Alma (d'infusions i tes ecològics), té una plantilla de 48 treballadors i va fer el salt internacional fa tan sols una mica més de dos anys.