BARCELONA, 10 juny (EUROPA PRESS) -
El cineasta Cesc Gai ha dirigit els cinc anuncis que conformen la nova campanya de promoció turística de Catalunya, que mostren "les emocions i sensacions" que es poden viure en la comunitat i que s'ha presentat aquest divendres a la Filmoteca de Catalunya.
La campanya 'Catalunya és casa teva' es llançarà aquest dissabte a la televisió, premsa, publicitat exterior i digital per reforçar el mercat català, el mercat espanyol --sobretot en àmbits urbans-- i l'europeu, especialment el del Regne Unit, ha informat el Govern aquest divendres.
Els anuncis compten cinc petites històries sota la mirada personal de Gai, i inclouen experiències turístiques que es poden reservar i comprar directament des de la visualització dels espots.
Els vídeos tracten el turisme pesquer a Palamós (Girona), l'enoturisme al Bages (Barcelona), el turisme familiar a Ametlla de Mar (Tarragona), un taller de castellers a Vilafranca del Penedès (Barcelona) i el turisme actiu i d'aventura al Pallars Sobirà (Lleida).
La campanya, que ha comptat amb una inversió de 2,3 milions d'euros, ha estat presentada pel periodista Xavier Graset en un acte al qual també han acudit el conseller d'Empresa, Jordi Baiget; la directora general de Turisme, Mariam Muro; el director de l'Agència Catalana de Turisme, Xavier España, i el director Cesc Gay.