El grup preveu incorporar dues marques al 'portfolio' per reforçar-se en el canal farmàcia
BARCELONA, 13 març (EUROPA PRESS) -
Cederroth Distrex preveu facturar 19,5 milions d'euros aquest 2016, fet que suposa un creixement del 8% respecte a l'any passat i que donarà suport al llançament de nous productes, a l'augment de les exportacions i a l'adquisició de noves marques.
En una entrevista d'Europa Press, el director general de Cederroth a Espanya, José Miguel Torres, ha explicat que la companyia està negociant la compra de dues ensenyes per reforçar-se en el canal farmàcia.
Una de les marques és nacional, ubicada a Madrid, i l'altra és internacional, però amb presència al país; es preveu que es puguin incorporar al 'portfolio' entre aquest any i 2017.
Cederroth Distrex, dedicada al compte de la salut, és el fabricant de marques com Devor-Olor, Salvelox, Blistex i Bio-Oil, i també és el distribuïdor a Espanya, Andorra i Portugal de la firma de desodorants Mum des de setembre de 2015.
La companyia compta a Espanya amb una fàbrica a Bigues i Riells (Barcelona) i amb un equip humà de 100 professionals, i el 2017 preveu obrir una oficina comercial a la capital catalana que crearà una desena d'ocupacions i a la qual es traslladaran els equips de màrqueting i finances.
80 PAÏSOS
Els productes de Cederroth es comercialitzen en 80 països --les exportacions suposen el 30% del volum de negoci--, i el mercat principal és l'europeu, per la qual cosa la companyia vol créixer en països d'Europa de l'Est, com Romania, Lituània i Polònia, però també a Rússia, Sud-amèrica, el Nord d'Àfrica i l'Orient mitjà per donar el salt a l'Àsia.
Amb vista a aquest any, la companyia també treballa en el llançament de noves referències d'apòsits per a la cura de les ferides, el 'core business' de Cederroth Distrex amb un pes del 35% en les vendes.
La multinacional Cederroth, amb seu a Suècia, té una plantilla de 900 treballadors i amb plantes de producció a Dinamarca, Polònia i Espanya.