Actualitzat 24/05/2016 17:16

Cecot incrementa les àrees del servei d'assessorament i acaba la seva reorganització

El presidente de Cecot, Antoni Abad
EUROPA PRESS

TERRASSA (BARCELONA), 24 maig (EUROPA PRESS) -

La Cecot ha finalitzat, en aquest segon trimestre del 2016, la reorganització del servei d'assessorament i incrementa les àrees per adaptar l'oferta a les necessitats de les empreses, segons ha informat en un comunicat.

N'ha creat una de nova sobre ajudes i subvencions en R+D+I i una altra de consum, que fins ara estava sota el paraigua de l'àrea de comerç i consum, que s'ha fet per donar resposta a consultes relatives als requisits generals en aquest àmbit per establiments i empreses com per exemple contractació, clàusules abusives, resolució extrajudicial de conflictes i adhesió a l'Arbitratge de Consum, entre altres motius.

En aquest segon trimestre s'han incorporat quatre nous assessors, Pedro Gómez i Jordi Raubert de l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), Marc de la Torre en el camp de la seguretat industrial per resoldre dubtes sobre l'adaptació d'activitats a la llicència ambiental i tràmits a seguir per legalitzar una indústria, i Alfons Conesa en l'àmbit del consum.

El 2015 el servei d'assessorament de la patronal catalana --que té 34 àrees-- va resoldre més de 3.860 consultes, tant per via presencial com telefònica i telemàtica.

Entre els camps empresarials amb més volum de consultes ateses han destacat l'àmbit laboral, fiscal, mercantil, consum energètic i comerç internacional.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés