Actualitzat 29/03/2017 20:17

Catalunya es promociona en la principal fira de turisme d'Àsia-Pacífic

Els Minyons de Terrassa faran 5 actuacions i dos tallers en escoles a Singapur

BARCELONA, 16 oct. (EUROPA PRESS) -

La cultura de Catalunya es promocionarà a Singapur durant la fira líder del mercat de viatges l'Àsia-Pacífic (ITB Àsia) del 19 al 21 d'octubre.

L'Agència Catalana de Turisme (ACT) ha organitzat allà alhora una setmana catalana, la 'Catalonia-Barcelona is much more Week', amb el suport de la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Terrassa (Barcelona) i la colla castellera Minyons de Terrassa.

Pretenen posicionar Catalunya com destí turístic dels operadors d'aquesta zona: 1,5 milions de turistes dels 18 que ha rebut Catalunya aquest any procedeixen d'aquesta part del món.

MINYONS DE TERRASSA

Entre les activitats destaquen cinc actuacions castelleres i dos tallers en escoles de Singapur, amb la participació de més de 200 membres dels Minyons de Terrassa.

La primera serà el dia 19 en la Raffles Place, el centre financer de la població; l'endemà, dos al parc infantil Kidzania (Illa de Sentosa) i una altra en Palawan Beach; i el dia 21, en la Customs House Square, davant de la Marina Bay Sands, on està l'icònic edifici de la ciutat amb la piscina elevada més llarga del món.

El conseller d'Empresa, Jordi Baiget, ha presentat la setmana passada les activitats i ha remarcat "la dificultat" d'organitzar aquest acte en un país amb una mentalitat diferent i que la col·locació de les mans en certes parts del cos aliè genera controvèrsia.

GASTRONOMIA

La gastronomia i el enoturisme també tindran protagonisme, aprofitant que Catalunya és la Regió Europea de la Gastronomia 2016, de la mà del xef català amb una estrella Michelin Nandu Jubany a l'establiment que té a Singapur (FOC Restaurant), obert en 2014 i que ja té dos locals més, el PIM PAM by FOC i el FOC at Sentosa Restaurant; i a més, les firmes catalanes Cellers Torres i Codorníu oferiran els seus productes.

En 2012, l'Agència Catalana de Turisme ha obert una oficina de promoció turística a Singapur per cobrir la zona d'Àsia-Pacífic juntament a la qual havia a la Xina des de 2005, i amb aquesta setmana d'activitats es pretén millorar la destinació de Catalunya entre les preferències europees.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés