Actualitzat 21/08/2014 12:58

La campanya de dinamització comercial del Banc Sabadell disposa de 10.000 establiments

BARCELONA, 21 ago. (EUROPA PRESS) -

Més de 10.000 establiments de 17 ciutats espanyoles s'han adherit a la campanya de dinamització comercial i de foment del consum del Banc Sabadell des de la seva posada en marxa el maig, ha informat aquest dijous l'entitat en un comunicat.

A la campanya --a través de la qual el banc sorteja targetes regal canviables per productes i serveis dels establiments adherits-- han participat més d'1,2 milions de persones en diverses ciutats espanyoles, entre les quals destaquen Saragossa, Santander, Pamplona i Osca.

A partir de la tardor, la campanya s'estendrà a altres 22 ciutats, entre les quals hi ha Girona, Granada, Lleó, Còrdova, Palma de Mallorca i Oviedo.

Amb la iniciativa, Banc Sabadell pretén impulsar el comerç de proximitat potenciant les vendes, i ser l'entitat de referència del sector comercial. A més, té per objectiu posar en valor el teixit comercial de les localitats que acullen el sorteig.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés