BARCELONA, 21 ago. (EUROPA PRESS) -
Més de 10.000 establiments de 17 ciutats espanyoles s'han adherit a la campanya de dinamització comercial i de foment del consum del Banc Sabadell des de la seva posada en marxa el maig, ha informat aquest dijous l'entitat en un comunicat.
A la campanya --a través de la qual el banc sorteja targetes regal canviables per productes i serveis dels establiments adherits-- han participat més d'1,2 milions de persones en diverses ciutats espanyoles, entre les quals destaquen Saragossa, Santander, Pamplona i Osca.
A partir de la tardor, la campanya s'estendrà a altres 22 ciutats, entre les quals hi ha Girona, Granada, Lleó, Còrdova, Palma de Mallorca i Oviedo.
Amb la iniciativa, Banc Sabadell pretén impulsar el comerç de proximitat potenciant les vendes, i ser l'entitat de referència del sector comercial. A més, té per objectiu posar en valor el teixit comercial de les localitats que acullen el sorteig.