Actualitzat 14/01/2016 12:21

CaixaBank llança imaginBank, el primer banc a Espanya només mòbil

El consejero delegado de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, presenta ImaginBank
EUROPA PRESS

Vol atreure 500.000 clients en dos anys

   BARCELONA, 14 Gen. (EUROPA PRESS) -

   CaixaBank ha presentat aquest dijous a treballadors i premsa imaginBank, un banc només mòbil que reivindica com el primer que es posa en marxa a Espanya i el primer en el món que l'operativa es fa només a través d'apps per a dispositius mòbils i xarxes socials, pel que va dirigit especialment als joves i amb el qual vol atreure 500.000 clients abans que acabi el 2017.

   CaixaBank té actualment 2,9 milions de clients d'entre 18 i 35 anys --coneguts com a generació 'millennial'--, fet que suposa una quota de mercat del 30% en aquest segment d'edat a Espanya, i abans d'aquest llançament l'entitat ja liderava la banca mòbil al país, amb 2,7 milions d'usuaris operatius al mes.

   A imaginBank, l'app del qual estarà disponible des d'aquest dijous, és l'usuari qui gestiona les seves finances de manera autònoma, podent accedir a serveis sense comissions que inclouen compte corrent, targeta, préstecs al consum immediats de fins a 15.000 euros, eines de gestió de les finances personals, i "l'últim" en pagaments a través del mòbil i persona a persona.

COMPLEMENTARIETAT AMB LES SUCURSALS

   El president de CaixaBank, Isidre Fainé, ha afirmat, a través d'una videotrucada, que actualment el mòbil és l'instrument més pròxim al client, i ho veu com una via més de negoci complementària a les sucursals: "Amplia encara més els nostres punts de venda. ImaginBank és el camí per aconseguir que els clients tinguin l'oficina a la butxaca".

   El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, ha assenyalat a la presentació que l'entitat té un model que aposta per la combinació del físic i el digital, i amb una "aposta decidida per les persones i les sucursals", però no per a transaccions, doncs per això estan els canals automàtics, sinó com a elements clau per a l'assessorament.

   Ha afirmat que els joves 'millennials', netament digitals, són "una franja d'edat que a dia d'avui no està ben atesa", i que imaginBank és un nou model de banc per a un nou model de consumidor, basat en la senzillesa i les eines per facilitar al client la gestió de les seves finances.

   En la mateixa línia, Fainé ha exposat que és "un banc nou que neix per fer una nova manera de fer banca sense perdre la seguretat ni la garantia dels productes que ofereix CaixaBank".

   Gortázar ha destacat també la seguretat d'imaginBank, que ha definit com "l'oportunitat de liderar un futur que ja és aquí", i ha posat èmfasi que CaixaBank porta dècades innovant, per la qual cosa el nou banc és fruit de molts anys de treball que seguiran de manera "insistent".

INTUÏTIU

   L'app de @imaginBank es divideix en apartats de fàcil reconeixement per a l'usuari, com 'Les meves despeses', 'Els meus rebuts' i 'Els meus diners', i permet solucionar dubtes per xat, així com enviar diners de manera gratuïta a qualsevol compte d'Espanya, sigui de l'entitat financera que sigui.

   També fa possible enviar diners a un caixer de CaixaBank --que amb xarxa de 9.600 terminals poden utilitzar de manera gratuïta-- per recollir-lo sense necessitat de portar una targeta, i fer transferències a altres persones sense saber el seu número de compte, sinó que basta el seu número de telèfon o adreça de correu electrònic.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés