Actualitzat 22/10/2015 16:57

CaixaBank defensa que cobrar comissions en els caixers és per donar un servei diferencial als seus clients

BARCELONA, 31 jul. (EUROPA PRESS) -

El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, ha defensat aquest divendres que la decisió de cobrar comissions per extreure diners dels seus caixers als qui no són clients de l'entitat es va prendre després d'invertir 500 milions d'euros a renovar els caixers per donar un servei diferencial als seus clients.

"Nosaltres prenem aquesta decisió primer. Ens va semblar lògica després d'haver pres una altra decisió d'invertir 500 milions en la renovació del parc de caixers, que és el més gran i el millor", ha explicat Gortázar en la roda de premsa de presentació dels resultats de l'entitat del primer semestre.

"Al mateix temps, pensem que perquè aquest servei sigui diferencial i les nostres inversions tinguin sentit, és lògic no tractar igual els nostres clients que els d'altres entitats", ha argumentat, i ha subratllat que és una comissió reduïda --dos euros-- que només s'aplica en les operacions d'extracció d'efectiu.

"Tenim una xarxa diferencial i volem que sigui diferencial per als clients de CaixaBank", ha sostingut Gortázar, que ha explicat que aquest sistema funciona bé als Estats Units.

Sobre la decisió d'altres entitats, com BBVA i Banco Santander, de seguir el mateix camí, Gortázar ha assenyalat que li sembla "molt respectable" i que és un mercat extremadament competitiu.

Després de ser preguntat per si CaixaBank preveu cobrar comissions també per altres serveis, ha respost que "no hi ha cap iniciativa en aquest sentit".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés