Actualitzat 31/03/2017 01:42

Cada espanyol gastarà 248 euros en regals nadalencs, la inversió més alta des del 2011, segons eBay

El sofà i el llit, els llocs preferits per fer les compres en línia nadalenques

MADRID, 18 nov. (EUROPA PRESS) -

Els espanyols gastaran una mitjana de 248 euros en regals nadalencs, la inversió més alta feta des del 2011, segons es desprèn de l'estudi global de 'Tendències de consum al Nadal' elaborat per la consultora TNS per a eBay.

En concret, l'informe reflecteix que els nens segueixen sent els reis de la casa i són els qui més pressupost es destina, amb 154 euros, seguit de les parelles (94 euros).

L'estudi demostra que els homes són més generosos, els quals invertiran 105 euros en la seva parella, mentre que les dones destinaran en les seves parelles un pressupost de 82 euros.

Pel que fa al nombre de regals que els espanyols compren al Nadal, la mitjana correspon a nou regals destinats a set persones diferents. Només un 3% dels enquestats afirma que aquest Nadal no farà cap regal.

L'informe destaca que la compra en línia segueix guanyant força. El 67% dels internautes comprarà per internet els regals de Nadal, i un 38% ho farà a través d'un dispositiu mòbil.

La possibilitat de fer la compra en qualsevol moment, amb un horari il·limitat i des de qualsevol lloc a través de diferents dispositius (64%) i la rapidesa i la facilitat de trobar una àmplia oferta de productes procedents de diferents països són les principals raons per decantar-se per aquest canal.

El sofà (79%) es presenta com el lloc preferit dels espanyols des d'on comprar els regals de Nadal en línia (via portàtil, tauleta o smartphone), seguit del llit (37%).

LA MODA, EL MÉS DESITJAT

Pel que fa als objectes més desitjats pels espanyols aquest Nadal, les dones es decanten sobretot per la moda (18%), seguit dels llibres (6%), les joies (4%) i la cosmètica (3%), mentre que els homes prefereixen els 'gadgets' (14%), la moda (10%) i els videojocs (4%). Tot i això, un 19% dels espanyols prefereixen gaudir de regals experiencials com viatges.

L'estudi reflecteix que, per als espanyols, les persones a qui és més fàcil fer regals són els fills (30%) i les parelles (26%), i precisament aquestes últimes són les qui sovint l'encerten més amb els regals, tal com afirmen el 44% dels enquestats, mentre que les persones més difícils de regalar són els pares i la família política.

La directora general d'eBay a Espanya, Susana Voces, ha recordat que el 'Black Friday' o el 'Cyber Monday' s'estan convertint en un moment "clau" per a les compres nadalenques. "Des d'eBay ens unim a aquesta mena d'iniciatives i posem a disposició dels usuaris més de 1.000 articles a preus especials, que els espanyols podran comprar des del sofà, sense fer cua ni passar fred, a través de l'aplicació", ha indicat.

"Sabem que el comerç mòbil és especialment popular entre els nostres usuaris, perquè en el 58% de les transaccions s'utilitza un smartphone o tablet en algun moment del procés de compra", ha recordat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés