Publicat 25/05/2016 17:36

Banc Sabadell ofereix serveis d'informació basats en el 'big data' a pimes de comerç

Sede De Banc Sabadell En Barcelona
EUROPA PRESS

BARCELONA, 25 maig (EUROPA PRESS) -

Banc Sabadell ha presentat aquest dimecres al Digital Enterprise Show 2016 (DES 2016) a Ifema de Madrid una nova línia de serveis basats en la tecnologia i el processament d'informació ('big data'), anomenada Kelvin Retail, que té l'objectiu de generar valor a través de la utilització de les dades.

Segons ha informat l'entitat en un comunicat, es tracta d'una eina dirigida al petit i mitjà comerç que a mitjà termini també es dirigirà a la resta d'empreses i neix de premissa que el físic i matemàtic anglès William Thomson (1824-1907), primer baró Kelvin, va popularitzar quan va afirmar que el que no es pot mesurar no es pot millorar.

La nova eina ofereix tres tipus d'indicadors relacionats amb el negoci, els clients i el sector i la informació que aporta sempre és global, mai individualitzada.

Com a exemple, un comerç que utilitzi Kelvin Retail podrà saber la procedència dels seus compradors, l'edat d'aquests, la freqüència de compra, la quota de mercat que té, les vendes per hores, dies o setmanes i la facturació que té en relació amb la mitjana del sector, entre altres qüestions.

Tota aquesta informació és la que s'emmagatzema en els terminals de punt de venda (TPV) quan l'usuari paga les seves compres amb targeta i amb aquest instrument Banc Sabadell posa aquesta informació de manera processada, estructurada i interpretada a disposició dels seus clients del sector del venda al detall, que han de tenir un Compte Expansió Negoci Plus.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés