BARCELONA, 15 abr. (EUROPA PRESS) -
El Banc Sabadell llançarà el 18 d'abril la campanya '100 Respostes immediates', per facilitar les gestions financeres a micropimes, comerços i autònoms, ha informat aquest divendres en un comunicat.
L'entitat facilitarà pastilles corporatives als seus 3.200 gestors comercials perquè donin un servei "més pròxim, ràpid i eficient" als petits negocis, podent concedir a l'establiment del client operacions com préstecs, pòlisses de crèdit i lísings per millorar la immediatesa de les gestions.
El director general i director de Banca Comercial de l'entitat, Carlos Ventura, ha celebrat que els permetrà ser més eficaços a l'hora de donar solucions als seus clients: "Volem que els nostres clients ens valorin encara millor com el seu banc principal".
La campanya tindrà la imatge de personalitats conegudes com l'actor i director Paco León, els fundadors de Wallapop i Privalia, la dissenyadora Guillermina Baeza, la nedadora Ona Carbonell i la pilot Laia Sanz.
També apareixeran l'exjugador de bàsquet Fernando Romay, els cuiners Nandu Jubany, Marcos Morán i Hilario Arbelaitz, i el tenista Rafa Nadal.