Publicat 20/02/2016 12:34

Axel Hotels prepara una ampliació de capital per créixer a Europa i entrar a Estats Units

Albert Olivé, consejero delegado de Axel Hotels
AXEL HOTELS

A Espanya preveu obrir dos hotels més, un urbà i un altre a la costa

BARCELONA, 20 febr. (EUROPA PRESS) -

La cadena hotelera Axel Hotels, l'única especialitzada en el públic gai, està negociant una ampliació de capital a través d'un inversor internacional per dur a terme un pla d'expansió amb el qual pretén entrar a les principals ciutats europees i dels Estats Units els pròxims cinc anys.

El conseller delegat de la cadena, Albert Olivé, ha explicat en una entrevista d'Europa Press que la companyia té intenció d'implantar-se "com a mínim" a Londres, París, Roma i Amsterdam, sense deixar d'estudiar altres oportunitats.

Alhora, i tenint en compte que el principal client d'Axel és nord-americà, l'empresa pretén entrar als Estats Units, amb hotels a les principals ciutats del país, entre les quals prioritza Nova York, Los Angeles, San Francisco, Las Vegas i Miami, on vol tenir presència "sí o sí".

El pla de creixement d'Axel serà bàsicament a través d'edificis de lloguer i també, en menor mesura, contractes de gestió, i no planteja inversions immobiliàries.

Olivé, que no ha detallat la quantia de l'ampliació de capital per emprendre aquesta expansió, sí que ha indicat que la inversió mitjana en un hotel de lloguer de 100 habitacions és d'al voltant d'un milió d'euros.

CREIXEMENT A ESPANYA

La cadena, presidida per Juan Julià, preveu créixer també a Espanya, i està ultimant dos projectes d'hotels en gestió.

Olivé no ha avançat les ubicacions perquè encara no s'han tancat els contractes, però ha indicat que un dels hotels serà a la costa i un altre en una ciutat.

Actualment, Axel Hotels té quatre hotels --dos a Barcelona, un a Gran Canària i un altre a Berlín-- i preveu obrir el seu primer establiment a Madrid els primers mesos de 2017.

Axel Hotels ha tancat l'exercici 2015 amb una facturació total de 13 milions d'euros, fet que suposa un increment del 22,6% respecte als 10,6 milions obtinguts en 2014.

Aquest any preveu seguir augmentant el volum de negoci, ja que l'hotel TWO de Barcelona ha tingut molt bona acceptació els seus primers mesos de vida --va ser inaugurat el juliol de 2015--, amb ocupacions d'al voltant del 93%.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés