Actualitzat 27/01/2016 12:08

Atrápalo va facturar més de 330 milions el 2015 i va créixer un 60% a Llatinoamèrica

Maleta
CONSEJOS PARA HACER MALETA

BARCELONA, 27 Gen. (EUROPA PRESS) -

   La companyia en línia de viatges i entreteniment Atrápalo va facturar més de 330 milions d'euros el 2015, fet que suposa un 5% més que l'any anterior, i va registrar un fort creixement del 60% a Llatinoamèrica, que ja representa el 40% de la seva xifra de negoci.

   La companyia, que és present en nou països --Espanya i vuit de l'Amèrica Llatina--, ha registrat un milió de clients el 2015, que van tenir una repetició de compra del 40%, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

   Per al director executiu d'Atrápalo, Manuel Roca, el 2015 va suposar la "consolidació" de la marca a Llatinoamèrica, i també va aconseguir millorar la qualitat de l'oferta gràcies a acords entre bancs, cadenes hoteleres i oficines de turisme.

   Roca també ha explicat que l'empresa afronta els reptes de continuar innovant tecnològicament en el web i el mòbil -- d'on procedeix el 40% del trànsit de la companyia i s'espera que arribi al 50% el 2016--, tancar nous acords i consolidar la seva presència a Llatinoamèrica.

   El 2016, Atrápalo espera créixer en tots els mercats on és present, especialment a l'Argentina i Mèxic, on va començar a operar més tard, i que el sector de l'oci en línia experimenti cinc anys de gran creixement fins a acostar-se al pes que té a Europa i EUA




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés