Actualitzat 24/05/2016 17:07

Andrés Iniesta, imatge de CaixaBank per oferir 4.000 milions en préstecs al consum

Andrés Iniesta y Juan Alcaraz (CaixaBank)
CAIXABANK

BARCELONA, 2 maig (EUROPA PRESS) -

CaixaBank ha iniciat una campanya amb el futbolista Andrés Iniesta per concedir 4.000 milions d'euros en préstecs al consum, ha informat aquest dilluns l'entitat financera, que posarà a la disposició de quatre milions de clients diverses opcions de préstecs preconcedits.

El 2015, el nombre d'operacions de crèdit al consum en l'entitat va aconseguir la xifra de dos milions, amb una morositat en aquest segment del 2,9% --amb tendència descendent--, i la cartera supera els 7.500 milions d'euros a tancament del primer trimestre del 2016, després de la concessió en tres mesos d'1.150 milions, un 44% més que en el mateix període de l'any anterior, ha informat CaixaBank en un comunicat.

L'augment de crèdit al consum és una de les cinc palanques que preveu el Pla Estratègic 2015-2018 de CaixaBank per promoure el creixement i reforçar la seva posició de lideratge en banca minorista a Espanya.

MÉS CRÈDIT

El director general de l'entitat, Juan Alcaraz, ha augurat que la nova producció de crèdit seguirà augmentant aquest any, "especialment els préstecs al consum, d'acord amb el dinamisme econòmic".

Segons Alcaraz, Iniesta representa "molts dels valors compartits amb CaixaBank, com el lideratge, l'esforç, el treball en equip, el compromís i la seva solidaritat", presents en la campanya.

PRODUCTES

Entre els préstecs per a projectes personals que ofereix CaixaBank destaca el Préstec Estrella Nòmina, que permet sol·licitar un crèdit de fins a 60.000 euros, a retornar en un termini que tria el client --fins a un màxim de sis anys-- i sense comissió d'obertura.

CaixaBank també ofereix préstecs específics per comprar automòbils, realitzar estudis o desenvolupar projectes personals, entre uns altres, i proposa finançament de productes tecnològics al 0% TAE a través de la web Compra Estrella.

TECNOLOGIA

Els canals en línia estan experimentant un gran creixement en la contractació de crèdits al consum, i suposen ja el 18% del total de crèdits al consum concedits, a tancament de l'exercici 2015.

Del total de contractacions del préstec Clic&Go --d'abonament immediat--, el 30% es va fer a través del mòbil; el 24% a través de la web (Línia Oberta); el 15% a través de caixers automàtics, i el 31% a les oficines.

A més, CaixaBank disposa de l'app per a mòbil Crediapp, amb la qual el client pot sol·licitar finançament, disposar de crèdit i conèixer la quota resultant capturant el preu de l'etiqueta del producte.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés