Actualitzat 05/04/2016 11:18

Amazon.es llança Amazon Vine perquè els clients més experts provin i valorin els productes

Centro logístico
EUROPA PRESS

MADRID, 5 Abr. (EUROPA PRESS) -

   Amazon.es llança Amazon Vine, un programa perquè els clients més experts provin i valorin els productes en exclusiva i ajudin amb les seves opinions milions d'internautes a prendre millors decisions de compra, segons ha informat aquest dimarts el gegant del comerç electrònic.

   En concret, un 66% dels consumidors afirma que confia en l'opinió en línia d'altres consumidors gairebé tant com en la de la seva família i amics. Amb l'objectiu d'oferir als consumidors informació "honesta i imparcial" sobre els productes, Amazon.es posa en marxa aquest programa, que convida els clients els comentaris dels quals han estat més ben valorats pels altres compradors a ser els primers a provar els productes i valorar-los.

   A través d'aquesta iniciativa, els comentaristes top d'Amazon.es, que amb les seves opinions ja han ajudat milions de clients a prendre decisions de compra més informades, podran rebre gratuïtament a casa seva els productes que escullin d'una selecció d'articles proposats per les marques que participen en el programa.

   Es tracta, sovint, de productes que encara no estan a la venda o que acaben de llançar-se. Una vegada rebuts els articles, hauran d'escriure un comentari a Amazon.es, ja sigui positiu o negatiu, sense que ni Amazon ni les marques puguin modificar-lo ni editar-lo.

   Els clients només podran formar part d'Amazon Vine per invitació expressa de Amazon, que seleccionarà les Veus de Vine -com es coneixen els clients que participen en la iniciativa- d'acord amb múltiples criteris.

   "Un 93% dels internautes llegeix un mínim d'una opinió d'altres clients abans de comprar un producte en línia. A Amazon.es volem que els nostres clients prenguin les seves decisions de compra disposant d'informació imparcial, honesta i útil", ha explicat el responsable d'Amazon Vine, Nacho García-Valdecasas.

   "Amazon Vine té un doble objectiu. D'una banda, proporcionar informació de qualitat als consumidors i, d'una altra, oferir als fabricants una eina innovadora per testar els productes donant-los accés als nostres usuaris més experts", ha ressaltat.

   Les Veus de Vine podran elegir i rebre sense cap cost els productes que escullin d'entre una selecció oferta per les marques i tindran un termini de 30 dies per provar-los i publicar-ne la opinió a Amazon.es, positiva o negativa. Una vegada escrit el seu comentari, els clients podran quedar-se amb l'article.

   El programa Amazon Vine no només ajuda els clients a seleccionar entre els més de 100 milions d'articles que actualment ofereix Amazon.es, sinó també a les marques, que tenen una oportunitat per donar a conèixer els seus productes i assegurar-se que tenen valoracions dels usuaris quan es llancen, fet que els permetrà guanyar visibilitat i accelerar les vendes.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés