Actualitzat 30/12/2014 13:00

Amazon.es celebra el 'black friday' i el 'cyber monday' amb més de 600 ofertes tota la setmana de fins el 42%

Black Friday Amazon
AMAZON ESPAÑA

MADRID, 24 nov. (EUROPA PRESS) -

Amazon.es, la botiga de comerç electrònic, llançarà al llarg d'aquesta setmana més de 600 ofertes en la seva plataforma i descomptes de fins al 42% per fer el 'black friday', que allargarà fins l'1 de desembre, data en la qual farà per primera vegada a Espanya el 'cyber monday', segons ha informat la companyia en un comunicat.

En concret, el gegant del comerç electrònic repeteix en territori nacional com va fer l'any passat el 'black friday', però que en aquesta ocasió allargarà durant tota la setmana, ja que avui ha començat a oferir ofertes als seus clients que s'estendran fins el pròxim dilluns.

El 'black friday', una de les dates més comercials de l'any, és el dia que oficialment es dóna el tret de sortida a les compres nadalenques als Estats Units i que coincideix amb l'endemà d'Acció de Gràcies, on els comerços posen en oferta molts dels seus productes per incentivar el consum al començament de la campanya de Nadal.

Així, Amazon.es celebrarà el seu segon 'black friday' a Espanya el pròxim divendres, on des de les 10.00 hores del matí fins a les 22.00 hores de la nit oferirà centenars de productes amb descomptes de fins al 42%, ja que cada hora afegiran 25 noves ofertes al web.

Entre els articles que es podran comprar destaquen càmeres fotogràfiques Nikon, Cànon i Olympus, mòbils Huawei i 'smartphones' com el Motorola X1, el rellotge intel·ligent LG G Watch, així com auriculars Pioneer i Sennheiser. També oferirà descomptes en articles per a la llar i la cura personal.

El gegant del comerç electrònic revelarà els detalls de les ofertes del 'black friday' al llarg del dijous, ja que cada oferta tindrà un número limitat d'unitats i una durada màxima de 4 hores.

La companyia ha decidit per a aquest any oferir descomptes no només l'últim divendres de novembre sinó fer-ho al llarg de tota la setmana, començant a posar entorn de les seves 600 ofertes a partir d'aquest dilluns.

Una setmana d'ofertes, amb vista a la campanya de Nadal, que s'allargarà fins dilluns 1 de desembre, on Amazon.es celebrarà per primera vegada el 'cyber monday' i oferirà als seus clients més de 150 noves ofertes de productes d'electrònica, informàtica i llar, entre d'altres.

LLANÇA EL SEU PRIMER CATÀLEG DE JOGUINES EN PAPER

D'altra banda, Amazon.es ha llançat a Espanya el seu primer catàleg en paper per acostar-se a totes les famílies espanyoles que habitualment no realitzen les seves compres per internet i amb vista a la campanya de Nadal.

Així, el gegant del comerç electrònic fa un gest de complicitat al món 'off-line' amb la distribució dels més de 230.000 exemplars, amb l'objectiu d'arribar als consumidors espanyols menys compradors en línia i animar-los perquè s'atreveixin per primera vegada a utilitzar internet per fer les seves compres nadalenques, segons han informat a Europa Press fonts de la multinacional.

Amazon.es llança per primera vegada un catàleg en paper, que es començarà a distribuir al llarg d'aquesta setmana i que té 100 pàgines, on ofereix més de 560 productes diferents, però especialment joguines.

El director general de Amazon Espanya, François Nuyts, ha indicat que amb el catàleg la companyia vol "que les famílies espanyoles descobreixin que hi ha una nova forma de fer les seves compres nadalenques: des de casa, sense cues ni esperes". "En Amazon.es estem convençuts que aquest Nadal serà el de més compres en línia de la història", ha recalcat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés