Actualitzat 24/10/2014 14:34

Home Meal (Nostrum) triplica vendes gràcies al baix cost i facturarà 20 milions el 2014

Quirze Salomó (Nostrum)
Foto: NOSTRUM

BARCELONA, 24 Oct. (EUROPA PRESS)

Home Meal, l'empresa titular de la cadena de botigues de menjar casolà per emportar Nostrum, preveu triplicar vendes aquest 2014 i facturar més de 20 milions d'euros gràcies al seu model baix cost de plats a un, dos i tres euros i al seu sistema de franquícies.

   Va ser a l'exercici 2012, que es va tancar amb un volum de negoci de 7,2 milions, quan es va llançar aquesta estratègia de menjar casolà a preus assequibles que dos anys més tard ha permès a la companyia liderada per Quirze Salomó triplicar vendes, ha informat Home Meal en un comunicat aquest divendres.

   Aquest creixement també revertirà en la previsió d'establiments per a aquest 2014, quan la cadena, fundada el 1998 i amb seu a Sant Vicenç de Castellet (Barcelona), preveu tenir 120 punts de venda respecte dels 47 del 2012.

   Actualment, la companyia, que contracta 500 persones --300 corresponen a la xarxa de franquícies--, distribueix una mitjana de 40.000 plats diaris en 110 botigues repartides en set comunitats autònomes, a més d'Andorra i Perpinyà (França).

   A causa de la seva positiva evolució, Home Meal planeja establir-se en altres places del mercat nacional, així com donar el salt a països de l'Europa comunitària, i alhora avança en el procés per cotitzar aviat, abans de finals d'any, al Mercat Alternatiu Borsari (MAB).




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés