Publicat 22/09/2014 18:15

Casa Tarradellas aposta per una comunicació més pròxima al consumidor

Anuncio de Casa Tarradellas
CASA TARRADELLAS

BARCELONA, 22 set. (EUROPA PRESS) -

Casa Tarradellas ha fet un balanç molt satisfactori de la seva estratègia de comunicació dels últims tres anys, en els que considera que "la contínua innovació en producte i en comunicació ha reportat una evolució positiva en vendes" al llarg de tota la seva trajectòria.

En els últims tres anys, l'empresa presidida per Josep Terradellas Arcarons ha anat innovant en les seves campanyes publicitàries amb nous formats i ha buscat "establir una relació encara més pròxima i emotiva amb el consumidor", segons ha indicat la companyia.

Amb independència d'això, l'empresa ha mantingut a totes les seves comunicacions les icones de la companyia, com la masia i la tradició familiar.

El primer anunci de Casa Tarradellas que es va distanciar dels formats habituals es va llançar el 2011, amb una campanya de comunicació emocional i l'eix ha estat la saviesa i la tradició que es transmet a través de les generacions, d'avis a néts.

L'anunci evocava records i exalçava els moments que es viuen en família: malgrat mantenir les icones de la marca (la masia, el camp de blat i els avis), l'anunci va canviar la seva estètica completament, unint el món tradicional amb el cosmopolita, i afegint optimisme amb la cançó 'Share Love'.

RETRANSMISSIÓ EN DIRECTE DE LA COLLITA

La segona gran aposta de la companyia ha estat la retransmissió en directe de la collita de blat amb la qual elabora, en el seu propi molí, la farina que necessita per a les seves pizzes. El juliol del 2012 va transmetre el compromís de la marca amb la cura dels ingredients des de l'origen, amb una campanya sobre la collita del blat per a les seves pizzes.

Així doncs, els teleespectadors de les principals cadenes televisives van poder veure, al llarg de tot un dia, diferents connexions en directe a un dels camps en els quals s'estava recollint el blat --la periodista Cristina Villanueva va conduir la retransmissió--.

PLASMAR UNA SITUACIÓ QUOTIDIANA

L'anunci 'Què li passa a l'Espetec quan arriba a casa?' exposa amb un toc d'humor una situació molt quotidiana, fent-se eco del joc que comença hores després que un Espetec entra per la porta de casa.

CAP AL DOCUMENTAL

Aquest any, 2014, l'empresa ha volgut revolucionar el sector de la publicitat amb #ElFinDeSemanaEsTuyo, mostrant com, durant el cap de setmana, un gran nombre de llars espanyolen escullen Pizza Casa Tarradellas per compartir en els seus menjars o sopars.

El muntatge final, més semblant al gènere documental que al publicitari, descrivia en tres minuts com 17 famílies gaudien del seu propi cap de setmana, al costat de la cançó 'At Home' de Crystal Fighters, banda britànica de música indie i electrònica formada el 2007.

Per a això, Casa Tarradellas es va posar en contacte amb famílies de diferents punts de la geografia com Àlaba, Barcelona, Osca, Madrid, Màlaga, Mallorca, Vigo i Vitòria, i simplement els ha demanat que gravessin amb la seva pròpia cambra el seu cap de setmana.

Així doncs, Casa Tarradellas ha sabut innovar en les seves campanyes publicitàries amb nous formats, però mantenint sempre els valors que la defineixen.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés