Actualitzat 24/05/2016 16:35

Afrucat posa en marxa una campanya per donar a conèixer varietats catalanes

Manzanas
AFRUCAT

LLEIDA, 11 febr. (EUROPA PRESS) -

L'Associació Empresarial de Fruita de Catalunya (Afrucat) ha posat en marxa una campanya de comunicació per donar a conèixer al consumidor les característiques diferencials de les seves pomes i peres així com l'origen natural i gust del producte per activar el seu consum.

Afrucat ha mantingut una trobada amb un grup de mitjans de comunicació en el qual ha participat el Director General de Produccions i Mercats Agraris del Ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient, Fernando Miranda, per debatre sobre el futur de la poma i pera a àmbit nacional, ha informat aquest dijous l'associació en un comunicat.

El president d'Afrucat, Vicente Yepes, considera de gran importància aquesta trobada amb la finalitat de conèixer la seva opinió sobre quins aspectes són els més destacables que s'ha de tenir en compte per comunicar al consumidor final.

Fernando Miranda, per part seva, ha destacat que "és de gran importància que el sector unit es mobilitzi per reivindicar la qualitat de les nostres produccions i acostar-les encara més al consumidor".

Afrucat és l'Associació Empresarial de Fruita de Catalunya i representa el 57% de la producció espanyola de pera, el 65% de poma i el 35% de fruita d'os.

L'associació engloba gairebé 100 firmes productores amb 10.000 treballadors, 45.000 hectàrees repartides per diverses comunitats, sobretot Catalunya i Aragó, i 1.000 milions de quilos de fruita, entre les quals s'inclouen préssec, nectarina, pera, poma, cirera, pruna, albercoc i paraguaiana.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés