Actualitzat 09/03/2016 13:23

Affinity Petcare es reforça a Itàlia amb la compra d'Agrifan

Gato Niño Fundación Affinity
FUNDACIÓN AFFINITY

BARCELONA, 9 març (EUROPA PRESS) -

La companyia per a alimentació de mascotes Affinity Petcare, pertanyent al grup Agrolimen, s'ha fet amb el 100% d'Agrifan amb l'objectiu de reforçar-se a Itàlia, mercat en el qual ja és present amb les seves marques Ultima, Advance i Brekkies i que és el quart d'Europa en alimentació per a animals amb una mida de 1.900 milions euros.

En un comunicat, el director general d'Affinity Petcare, Xavier Serra, ha explicat que es tracta d'una "operació complementària", ja que la transacció permetrà a la companyia entrar amb força en el canal especialitzat.

A més, la compra permet sumar noves instal·lacions a l'estructura productiva d'Affinity Petcare, ja que als quatre centres de producció actuals, ubicats a Espanya, França i dos al Brasil, se suma la planta que Nova Foods té a Castelgomberto, a la regió del Vèneto.

"Nova Foods té unes instal·lacions productives d'última tecnologia que permetran optimitzar el mapa industrial d'Affinity Petcare a Europa", ha ressaltat Serra.

Agrifan és la propietària de Nova Foods, una companyia productora fundada el 1991 per la família Fancon que té 120 col·laboradors i que el 2015 va facturar 78,6 milions d'euros; la seva marca més destacada és Trainer i els seus productes es comercialitzen en 35 països, com Grècia, Eslovènia i Irlanda, entre d'altres.

Actualment, els productes d'Affinity Petcare, que el 2015 va facturar per valor de 459 milions d'euros, es comercialitzen en més de 60 països, amb una presència destacada a Espanya, França, Itàlia i el Brasil.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés