Publicado 05/02/2016 18:40

La XVII 080 Barcelona Fashion rep 42.000 visitants, en línia amb l'anterior edició

Desfile de TCN en la 080 Barcelona Fashion
ESTROP-BARCELONA

El 'showroom' de la 080 tanca amb 140 contactes entre empreses catalanes i estrangeres

BARCELONA, 5 Feb. (EUROPA PRESS) -

La dissetena edició de la passarel·la 080 Barcelona Fashion, que ha tingut lloc a la Casa Llotja de Mar, ha tancat aquest divendres amb 42.000 visitants, entre assistents a les desfilades, mitjans de comunicació, bloguers, compradors i públic general, una xifra en la línia de l'anterior edició.

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, s'han acreditat gairebé 800 professionals de mitjans de comunicació, gairebé un 20% dels quals són internacionals.

En el vessant comercial, hi han assistit 163 compradors, entre representants d'empreses i centrals de compra, distribuïdors i plataformes en línia, agents comercials i 'showrooms', cosa que representa un 10% més que l'anterior edició, i prop del 15% són internacionals.

CONCURS D'IDEES

Entre les activitats paral·leles de la 080 aquest divendres ha tingut lloc la presentació de MyPersho, la idea de negoci guanyadora de la primera edició del 080 Barcelona Fashion Idees Contest, organitzat per la passarel·la i Seed&Clic.

Es tracta d'una plataforma que permet als professionals de moda i imatge personal donar a conèixer els seus serveis, creant un perfil en el qual poden mostrar el seu portfoli, rebre valoracions dels seus clients, amb qui poden contactar en qualsevol moment, i oferir un tracte directe i personal.

'SHOWROOM'

El 080 Barcelona Fashion Showroom, impulsat pel Clúster Català de la Moda (MODACC) i la passarel·la, ha acollit més de 140 trobades entre 26 empreses catalanes i una vintena de compradors procedents dels Estats Units, Canadà, Xile, Colòmbia, Dubai, Alemanya, Itàlia i Croàcia.

En aquest context s'ha tancat un primer acord de distribució i una operació comercial, i es preveu que durant les pròximes setmanes es concretin més operacions comercials.

En el cas del Fashion Market, hi han participat una vintena de botigues efímeres de moda i complements, que han generat una facturació de gairebé 150.000 euros.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés