Publicado 29/09/2016 17:37

Seat explota la marca Barcelona al Saló de l'Automòbil de París

Stand de Seat en el Salón del Automóvil de París
EUROPA PRESS

Presenta un estand innovador amb elements de realitat virtual i decoració mediterrània

PARÍS, 29 Sep. (De l'enviada especial d'EUROPA PRESS, Núria Vila) -

Seat ha apostat amb força per la marca Barcelona en el seu doble estand al Saló de l'Automòbil de París, on té un amfiteatre interactiu 4D i una zona exterior amb àrea social, sala de premsa i espai chill out, explotant el lema 'Created in Barcelona'.

La firma amb seu a Martorell (Barcelona) ha donat la volta a la tradicional presentació de la marca al saló i ha optat per un vídeo en realitat virtual, que es repeteix cada 30 minuts a l'amfiteatre instal·lat a l'expositor, que en aquesta ocasió té un sol cotxe, l'Ateca X-Perience.

El vídeo, de vuit minuts, inclou una breu presentació del president de Seat, Luca de Meo, explicant les principals fites de la companyia dels últims mesos, posant èmfasi en el llançament abans d'estiu del Seat Ateca, el primer SUV de la marca, a la qual segueix un viatge virtual a través de les ulleres de quatre dimensions per alguns dels principals punts d'interès de Barcelona, com La Pedrera, el Museu d'Art Contemporani de Barcelona (Macba) i l'edifici del Disseny Hub.

El segon estand de Seat està a l'exterior dels pavellons, on ha ubicat el restaurant, una sala de premsa i una zona chill out, i on també exhibeix un Seat Ateca.

En aquest espai destaca un vídeo amb el 'skyline' de la capital catalana, així com dues oliveres i un expositor amb una mostra de productes identificatius de la cultura i el disseny catalans, com la torxa olímpica, la mascota Cobi i la lloseta amb la flor típica del passeig de Gràcia.

El president de Seat, Luca de Meo, ha assegurat en una trobada amb periodistes que "Barcelona té una imatge de ciutat molt oberta i creativa que cal aprofitar", amb un impacte positiu sobretot a l'estranger.

Després de ser preguntat per la possibilitat de posar-li el nom de Barcelona a algun dels futurs models de la marca, De Meo ha respost que és massa llarg, tot i que ha explicat que sí que es va incloure el nom d'un barri barceloní entre els finalistes a l'últim procés per escollir el nom del 'germà petit' de l'Ateca, finalment anomenat Arona, per una ciutat de Tenerife i del Piemont italià.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés