BARCELONA, 13 Ene. (EUROPA PRESS) -
Graphispag farà al saló Expohogar Primavera de Fira de Barcelona un taller per personalitzar objectes i articles de regal i una mostra de solucions gràfiques aplicables a l'aparadorisme i al punt de venda, a més de conferències a càrrec d'experts.
L'objectiu és mostrar les possibilitats creatives, les noves oportunitats de negoci i els avantatges econòmics que la personalització a través de la impressió digital ofereix al comerç minorista.
Segons un estudi de Deloitte, un 36% dels consumidors està disposat a comprar objectes personalitzats i a pagar un major preu per ells, una tendència que les botigues físiques poden aprofitar incorporant la personalització per diferenciar-se del comerç electrònic.
I és que el fet d'oferir a l'usuari l'experiència de dissenyar els seus propis productes i la possibilitat d'emportar-se'ls al moment pot ajudar el comerç minorista a incrementar els seus beneficis fins a un 30%.
Al taller de Graphispag participarà la firma japonesa Roland DG Iberia, que exposarà el funcionament de la VersaUV LEF-20, una impressora plana que permet personalitzar sota demanda petites tirades d'una gran varietat d'objectes i accessoris.
A més, el públic d'Expohogar podrà descobrir aplicacions de la impressió digital en aparadorisme i el punt de venda, ja que hi ha estudis que quantifiquen que la decoració de l'aparador pot generar fins al 70% de les entrades a un establiment i un 30% de les vendes.
Així, Laboratoris Color EGM presentarà solucions d'impressió sobre diferents suports per personalitzar aparadors i interiors comercials i atendrà les consultes que plantegin els visitants.
Per la seva banda, la impressió digital serà protagonista en el programa del SEE Special Expert Event d'Expohogar, un espai de coneixement i activitats destinat que els professionals del venda al detall trobin idees i inspiració per millorar la rendibilitat del seu negoci.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona