El portal inclou una nova estructura i s'ha construït amb tecnologia responsiva
BARCELONA, 12 jul. (EUROPA PRESS) -
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha estrenat aquest dimarts el redisseny del seu espai web corporatiu, que registra unes 700.000 visites mensuals, amb l'objectiu d'aconseguir una navegació "més còmoda i intuïtiva" per a l'usuari.
Segons ha informat TMB en un comunicat, es tractarà d'un portal "més ràpid, més usable, més clar i més eficient", i que estarà disponible en fase de proves i de manera paral·lela al web clàssic, que continuarà actiu durant dos mesos, per la qual cosa tindrà una direcció diferenciada: https://w2.tmb.cat
El nou web inclou una nova estructura pensada perquè cada tipus d'usuari trobi allò que busca de manera més fàcil: residents a Barcelona que es mouen en transport públic; viatgers i visitants; informació comercial per a negocis, així com aspectes corporatius, educatius i professionals per a altres públics.
El portal s'ha construït amb tecnologia responsiva, fet que permet que un sol disseny web es visualitzi de manera adequada en diferents dispositius, i també continuarà sent accessible a les necessitats de tots els usuaris.
TMB ha assenyalat que l'ús de dispositius mòbils entre els usuaris del seu portal ja és "una pràctica habitual", i ha subratllat que la versió mòbil del web i de la pàgina corporativa de la qual disposaven estava adaptada a mòbils, tauletes i als diferents navegadors disponibles al mercat, fet que encaria el seu manteniment.