Actualizado 17/04/2017 11:56

L''app' UnSheeping preveu acords amb el 20% dels hotels de Barcelona i aconsegueix els 6.000 usuaris

Equip d'UnSheeping
UNSHEEPING

   La plataforma s'integrarà amb Trivago per generar més trànsit

   BARCELONA, 17 abr. (EUROPA PRESS) -

   L'app que permet a turistes reduir el cost de l'hotel en funció de la despesa que realitzin en comerços associats UnSheeping preveu aconseguir acords amb el 20% dels hotels de Barcelona, que l'Ajuntament ha xifrat en un total de 410 en 2016, i ja ha aconseguit 6.000 usuaris registrats.

   En una entrevista d'Europa Press, el conseller delegat d'UnSheeping, Javier Pons, ha explicat que el projecte està rebent un acolliment positiu en el sector hoteler: "Hem signat convenis amb 50 hotels a Barcelona i estem en converses amb altres 60".

   Pons ha destacat que han iniciat una ronda de finançament de mig milió d'euros, dels quals ja han aconseguit uns 280.000 euros, per impulsar la internacionalització de la plataforma en 2017 a Madrid, París, Londres, Roma, Milà, Amsterdam, Miami, San Francisco i Nova York.

   També ha anunciat que UnSheeping ha acordat una integració amb el buscador de preus d'hotels online Trivago: "Començarem la integració amb Trivago en el termini d'uns 15 o 20 dies, la qual cosa ens permetrà generar més trànsit", i ha dit que aquesta operació pot comportar l'ampliació de la ronda de finançament fins als 800.000 euros.

   "Necessitarem més diners per a la promoció de l'aplicació", ha reconegut Pons, i ha subratllat que ja han signat més de 350 acords amb operadors --restaurants, comerços, oci, cultura i transport, entre uns altres-- a Barcelona i que han aconseguit unes 5.000 descàrregues de la 'app'.

BONIFICACIONS

   UnSheeping, que va guanyar la primera edició del programa Futurisme com a millor projecte d'emprenedoria en el sector turístic i està instal·lada en la Incubadora de Glòries de Barcelona Activa, permet al turista reduir el preu de la seva estada hotelera en consumir en els establiments afiliats, ja que la 'app' indica a l'usuari la bonificació que pot aconseguir consumint en ells.

   Pons ha explicat que, al final de l'estada, l'endemà del 'checkout' de l'hotel, s'abonen en metàl·lic totes les bonificacions aconseguides, hagin arribat o no al preu del seu allotjament: "L'objectiu és crear una espècie d'outlet a la pròpia ciutat per als turistes".

AVANTATGES

   Ha defensat que, treballant amb UnSheeping, els hotels "recuperen el control dels preus i incrementen els seus beneficis", ja que no s'apliquen comissions per reserves, per la qual cosa estalvien entre un 15 i un 22% en comissions que actualment paguen a les Agències de Viatge Online (OTAs).

   Així mateix, ha recordat que els comerços locals, a canvi d'oferir el descompte, aconsegueixen una major visibilitat per als turistes, que acostumen a consumir més que el client local, i també ha assegurat que el consum dels viatgers es descentralitza.

   "El turista pot reduir el preu de l'hotel mentre es diverteix consumint a la ciutat amb descomptes exclusius", ha recordat Pons, que ha dit que es contribueix a millorar la qualitat dels productes i serveis que s'ofereixen.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés