Actualitzat 19/05/2016 18:03

HomeAway llança un concurs mundial per dormir a la Torre Eiffel per primera vegada

Torre Eiffel
HOMEAWAY

Els guanyadors s'anunciaran el 10 de juny, coincidint amb l'inici de l'arrencada de l'Eurocopa a París

   PARÍS, 19 Maig (EUROPA PRESS)

   Quatre afortunats viatgers, juntament amb cinc hostes addicionals cadascun, seran els primers a dormir per primera vegada a la Torre Eiffel, al primer nivell d'un habitatge real situat al monument més visitat del món i un dels més icònics del planeta, gràcies a un concurs llançat per HomeAway a nivell mundial.

   Per a això, el decorador d'interiors francès Benoit Leleu s'associarà amb HomeAway per crear una casa 'famili-friendly' temporal de 200 m2, única en el seu estil, instal·lada a la Torre Eiffel, i que comptarà amb dormitoris complets i una zona lounge amb vistes impressionants.

   A partir d'avui, els viatgers podran participar en aquest concurs, al web del portal especialitzat en lloguer vacacional per guanyar unes vacances a París que inclouen l'oportunitat d'allotjar-se a l'exclusiu apartament, denominat Torre Eiffel HomeAway, durant el campionat de futbol de la UEFA Euro 2016.

   Per a això cal contestar la pregunta 'Què faries si l'apartament de la Torre Eiffel fos només per a tu durant una nit?' al web 'http://www.homeaway.es/eiffel-tower' en el cas de participar des d'Espanya. Les pernoctaciones es realitzaran els dies 23 i 24 de juny i el 4 i 8 de juliol.

   El paquet vacacional també inclou tres nits addicionals en un habitatge vacacional de luxe de HomeAway a París i el viatge d'anada i tornada. Els guanyadors s'anunciaran el 10 de juny, dia en el qual s'efectuarà el servei inicial de l'Eurocopa a París.

   Amb aquesta iniciativa sense precedents, amb la creació d'un habitatge vacacional temporal al monument més visitat del món, HomeAway busca oferir una aventura que garanteixi unes vacances memorables. El projecte és una extensió de la seva campanya 'Són les teves vacances, per què compartir-les?', per mostrar els beneficis de llogar habitatges vacacionals complets.

   HomeAway és esponsor nacional a França i proveïdor oficial d'allotjament de la UEFA Euro 2016, a més de pernoctaciones la companyia realitzarà a l'Apartament Torre Eiffel HomeAway esdeveniments relacionats amb el món futbolístic com a part de la esponsorización del campionat, així com altres activitats que podran gaudir milers de parisencs, turistes i afeccionats al futbol del 10 de juny al 10 de juliol.

COM PARTICIPAR?.

   El concurs es realitzarà als EUA entre el 19 i 31 de maig a 'Homeaway.com'; a Europa entre el 19 de maig i el 5 de juny en els diferents 'sites' de la companyia 'Homeaway.es', 'Abritel.fr', 'Fewo-direkt.de', 'Homeaway.it' i 'Homeaway.co.uk'.

   A Àsia, es realitzarà entre el 20 de maig i el 5 de juny a 'Homeaway.com.cn', 'Homeaway.hk', 'Homeaway.co.in', 'Homeaway.co.id', 'Homeaway.jp', 'Homeaway.co.kr', 'Homeaway.com.my', 'Homeaway.com.sg', 'Homeaway.co.th', 'Homeaway.tw' i 'Homeaway.com.vn'.

   El concurs consisteix a donar resposta a la pregunta 'Què faries si l'apartament de la Torre Eiffel fos només per a tu durant una nit?'.

CAMPAÑA DE 'CROWDSOURCING'

   La comunitat global i fans de HomeAway estan convidats a ajudar a donar forma als retocs finals de l'espai mitjançant la campanya de 'crowdsourcing' #EiffelTowerAllYours que es desenvoluparà en els perfils de xarxes socials de HomeAway, incloent-hi Facebook i Twitter.

   "Durant més d'una dècada, HomeAway ha permès que éssers estimats de tot el món es reuneixin per crear experiències inoblidables en cases completes en més de 190 països", ha afirmat el cofundador i conseller delegat del grup, Brian Sharples.

   El responsable de Màrqueting de la companyia, Mariano Dima, va destacar que amb aquesta iniciativa es busca a més ajudar a estimular el turisme a París, la ciutat més visitada del món, on els viatgers han transformat els habitatges vacacionals en una alternativa més d'allotjament. "Aquest estiu realitzarem nous anuncis sobre esdeveniments relacionats amb l'Apartament Torre Eiffel HomeAway", ha afirmat.

   La Torre Eiffel, ja present a Facebook i Instagram, és un dels llocs del món on es fan més 'selfies', al davant del Big Ben londinenc i de l'Empire State Building en la Gran Illa, i el monument de pagament més visitat del món. Entre 15.000 i 20.000 persones visiten cada dia aquest emblemàtic lloc.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés