BARCELONA, 28 abr. (EUROPA PRESS) -
FCC ha afirmat aquest divendres que analitzarà l'expedient administratiu sobre el servei de neteja viària de Barcelona obert per presumptament defraudar 3,3 milions d'euros, i ha defensat que, en el cas d'haver existit error en la gestió, "no es desprèn de l'informe cap intenció fraudulenta" per part de l'empresa o dels seus empleats.
En relació a la recollida d'envasos i voluminosos, ha afirmat que sempre s'ha dut a terme amb l'objectiu de prestar el millor servei als ciutadans i al mateix Ajuntament, i ha insistit que "no s'ha produït cap benefici econòmic per a l'empresa ni perjudici per al consistori", ha informat en un comunicat.
Així mateix, FCC ha dit que "ja ha pres mesures superiors" a les establertes en el contracte per millorar el control en la prestació dels serveis, com la instal·lació de dispositius de localització GPS, i ha subratllat que col·laborarà per esclarir els fets i ha reiterat el seu compromís amb la gestió eficient i sostenible dels residus urbans.