Publicat 04/10/2016 10:58

Cornellà destina mig milió d'euros a resoldre incidències comunicades pels veïns

CORNELLÀ DE LLOBREGAT (BARCELONA), 4 oct. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Cornellà de Llobregat ha invertit més de 500.000 euros en petites actuacions a l'espai públic amb l'objectiu de resoldre diferents incidències comunicades pels veïns a través d'una plataforma de comunicació amb la ciutadania.

La plataforma, anomenada 'A Prop Teu', va néixer el 2013 amb la finalitat de crear un canal directe de comunicació amb els veïns i d'actuar amb celeritat davant de petits desperfectes en la via pública.

Des d'aleshores, els ciutadans han traslladat al consistori més de 3.000 incidències, el 78% de les quals ja s'han resolt i la resta està en procés de resolució o d'estudi, segons ha informat l'Ajuntament en un comunicat.

La resolució de les incidències ha suposat una inversió superior als 500.000 euros, destinats a microactuacions com la renovació de mobiliari urbà, la reposició d'arbrat, la millora de vies urbanes o de l'enllumenat.

Més de la meitat de les incidències registrades ha comportat la realització de petits projectes de reparació, restauració o restabliment de mobiliari, col·locació de sistemes de prevenció o remodelació en parcs i places, mentre que el 22,4% han estat actuacions relacionades amb la Guàrdia Urbana i el 4,6% eren vinculades amb la salubritat pública.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés