Actualitzat 24/11/2015 13:11

Black Friday 2015: Els clients d'Amazon Premium podran accedir a ofertes 30 minuts abans

Black friday
AMAZON

MADRID, 24 Nov. (Portaltic) -  

   Amazon Espanya continua incorporant incentius al seu servei Premium per aconseguir així que els compradors contractin aquesta modalitat, que ofereix una sèrie d'avantatges per 19,95 euros a l'any. L'últim serà accedir de manera preferent durant mitja hora als descomptes del Black Friday i el Cyber Monday.

   Per primera vegada a Espanya, els clients d'Amazon Premium podran accedir a les ofertes del Black Friday 30 minuts abans que la resta. Durant la nit de divendres, començant a les 00.01 hores, tindran accés prioritari a més de 2.300 ofertes. Aquest avantatge s'allargarà durant tot el cap de setmana i fins a la Cyber Monday, dia en què hi haurà 650 ofertes més.

   Si hi ha algú que no sigui Premium i vol gaudir d'aquest avantatge pot fer-se Premium amb el període de prova gratuït de 30 dies (una promoció que sempre està activa i que és compatible amb les compres del Black Friday i el Cyber Monday).

   L'estratègia d'Amazon és anar ampliant els avantatges dels clients Premium. Ara mateix ja disposen d'enviaments gratuïts i il·limitats en 24 hores, 30% de descompte en l''Entrega Hoy' (lliurament el mateix dia a la Comunitat de Madrid), accés prioritari 9 hores abans a les ofertes d'Amazon BuyVIP i lliurament gratuït el dia de llançament (poden rebre gratuïtament un producte el mateix dia que surt al mercat).

   Hi ha un últim avantatge, el qual Amazon ha anunciat fa poc. Des de fa poques setmanes, els clients Premium poden accedir a emmagatzematge gratuït i il·limitat de les seves fotos al 'cloud' d'Amazon, primer benefici digital que la companyia afegeix al programa.

   La base de clients Premium és un motor per al creixement de la botiga en línia. L'any passat els clients Premium d'Amazon.es van duplicar. Des del llançament d'Amazon.es, la companyia ha afegit més de 7.000 nous productes cada dia al seu programa Amazon Premium. Actualment ofereix més de 10 milions d'articles amb enviaments gratuïts en 2-3 dies i més d'un milió de productes amb enviaments gratuïts en 24 hores.

   En aquest sentit, la companyia destaca que des que va llançar Amazon Premium a Espanya, els clients s'han estalviat més de 50 milions d'euros en despeses d'enviament i més de 5.000 anys d'espera per a les seves comandes.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés