Actualizado 14/06/2017 17:43

Barcelona municipaliza el servei d'atenció a ciutadans en les oficines d'habitatge

Façana de l'Ajuntament de Barcelona
EUROPA PRESS

BARCELONA, 14 juny (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona ha engegat un procés d'internalització dels 23 treballadors del servei d'atenció a la ciutadania de les deu oficines d'habitatge de la ciutat, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

Va iniciar el procés l'abril del 2016, declarant com a servei essencial l'atenció, informació i prestació de serveis directes a la ciutadania sobre els recursos que ofereixen les oficines d'habitatge, cosa que va acordar la Comissió de Govern el 21 d'abril del 2016.

Aquest procés culmina amb la subrogació d'aquests 23 treballadors, que ofereixen una primera atenció, mantenen les mateixes condicions que tenien prèviament i passaran a ser personal del Patronat Municipal de l'Habitatge a partir de l'1 de juliol.

Aquest personal és el que rep els ciutadans en primera instància i gestiona de forma personalitzada les sol·licituds de cada ciutadà per derivar-les cap als professionals específics que hauran d'assessorar, acompanyar o continuar el servei.

El Govern d'Ada Colau considera que aquest és un servei d'interès públic que exigeix una gestió directa municipal, motiu pel qual ha impulsat aquesta subrogació dels treballadors.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés