Publicat 21/06/2016 18:58

Barcelona adjudica a Clear Channel l'explotació publicitària del mobiliari urbà

Es redueixen un 20% els impactes publicitaris i un 14% els suports

BARCELONA, 21 juny (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona ha adjudicat aquest dimarts a Clear Channel la concessió per a la conservació, subministrament, instal·lació i explotació publicitària del mobiliari urbà de la ciutat.

Clear Channel ha ofert un cànon anual de 15,5 milions d'euros, una oferta superior a la presentada per l'actual concessionària, JC Decaux, que ha ofert 13,8 milions anuals, ha informat el consistori.

La nova concessió, que és de dos anys i prorrogable a dos anys més, preveu reduir un 20% els impactes publicitaris a la via pública --instal·lant només publicitat en una de les dues cares dels suports i passant de 3.619 a 2.895-- i un 14% el nombre de suports --passant de 2.194 a 1884--.

MÉS INGRESSOS

L'adjudicació de l'explotació publicitària del mobiliari urbà, sobretot l'associada a la xarxa de bus i metro, permetrà un increment real del que ha ingressat l'Ajuntament durant els últims tres exercicis.

Han votat a favor d'aquesta adjudicació el govern municipal, integrat per BComú i PSC, a més de CiU i ERC, i s'han abstingut C's, PP i la CUP.

El primer tinent d'alcaldia, Gerardo Pisarello, ha destacat que la nova adjudicació disminuirà la contaminació visual al carrer, en línia amb les grans urbs europees: "Això demostra que les coses es poden fer diferent, més bé i de manera més eficient".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés