BARCELONA, 2 des. (EUROPA PRESS) -
La Fundació Abertis ha iniciat una campanya de seguretat viària a les zones d'oci nocturn de Mataró (Barcelona) amb el lema 'Et queda una vida', en col·laboració amb l'ajuntament d'aquesta població.
En un comunicat aquest divendres, la institució ha explicat que la campanya té la participació de voluntaris afectats per una lesió medul·lar per un accident de tràfic de la Creu Roja i de l'institut Guttmann.
Els voluntaris es dirigeixen als joves en les entrades i sortides de les discoteques per a conscienciar-los sobre la importància d'una conducció responsable "neta d'alcohol i drogues", i també del risc d'usar el mòbil al volant.
El director de la Fundació Abertis, Sergi Loughney, ha explicat que les iniciatives en pro de la seguretat viària de la institució se centren en "els públics més vulnerables, un d'ells, els joves que surten de festa".
Abertis ja ha portat a terme campanyes de seguretat viària "amb èxit" a les zones d'oci nocturn en les ciutats de Barcelona i Madrid, així com a Castelldefels (Barcelona).