LUXEMBURG, 24 maig (EUROPA PRESS) -
El servei de música en streaming Spotify ha presentat números vermells per valor de 173,1 milions d'euros al final del seu exercici fiscal corresponent al 2015, fet que suposa augmentar les seves pèrdues un 6,68% respecte a l'any anterior.
La xifra de negoci del gegant de la música registre la millor dada de la seva història en arribar en aquest període als 1.945,3 milions d'euros, un 79,84% més que la facturació obtinguda el 2014, segons les dades de la companyia avançats per MBW que fonts de Spotify han confirmat a Europa Press.
Els ingressos publicitaris, que tan sols suposen el 9,2% del total, van arribar als 195,8 milions d'euros, un 98,17% més, mentre que els ingressos procedents de subscripcions va ser de 1.744.4 milions d'euros, un 78,26% més.
D'aquesta manera, Spotify va haver de pagar 1.633,3 milions d'euros a causa de drets d'autor i despeses de distribució, cosa que representa un 84% de la xifra de negoci.
A més, la plataforma de música va augmentar els seus usuaris actius fins a 89 milions a final del 2015, respecte dels 60 milions registrats el 2014, dels quals 28 milions són subscriptors de pagament.